Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Cikkek

arr3Közel fél évszázados padlófűtésAz olaszországi Lodi városában található az egyik legnagyobb román stílusú katedrális Lombardiában.... arr3A jövő gázkészüléke Kondenzációs technikaA kondenzációs gázkészülékek elve már évtizedek óta ismert, azonban a gáz árának drasztikus... arr3Elektronikus szobatermosztátok programozásaTermészetes igényünk, hogy a téli hónapokban is kényelmesen és komfortosan érezzük magunkat fűtött...

» Általános szerződéses feltétel
Általános szerződéses feltételek

Általános Szerződési és Vásárlási Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Kazán webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

  1. Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: VL Merchants Bt.

Székhely: 2030 Érd, Rába utca 36. (itt nincs iroda vagy üzlet, személyes átvételre itt nincs mód)
Telephely cím: 2700 Cegléd, Szekér utca 28. (itt nincs iroda vagy üzlet, személyes átvételre itt nincs mód)
Panaszkezelési cím: 2700 Cegléd, Szekér utca 28.

Adószám: 26139522-2-13
Cégjegyzék szám:  13-06-070805
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-75756/2014
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus levelezési cím: rendeles[kukac]kazanwebaruhaz.hu
Műszaki információ termékekkel kapcsolatban: muszaki[kukac]kazanwebaruhaz.hu
Telefonos elérhetőség: 06309796126
Szállítási partner, partnerek megnevezése: MPL - Magyar Posta Logisztika.
Megrendelések feldolgozása munkanapokon történik: 8 -16 óra között
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 2-4 munkanap
Webáruház domain: www.kazanwebaruhaz.hu

Tárhely szolgáltató adatai:

Bohemiasoft s.r.o.
Rudolfovská tř. 247/85, 37001 České Budějovice
Cégjegyzékszám: 28090403
Adószám: CZ28090403

  1. Megvásárolható termékekről, szolgáltatásokról, webáruházról

A Kazánwebáruház.hu csak magyar garanciával rendelkező új termékeket értékesít. Kínálatunkban épületgépészeti termékeket talál (gázkazánok, konvektorok, napkollektorok, vízmelegítők, klímák, kiegészítők). Plusz szolgáltatásként

kéményméretezést és épületgépészeti tervezést (víz-csatorna; fűtéstechnika; gáz; légtechnika; megújuló energia) is tudunk nyújtani felár ellenében.

Megrendeléseket csomagküldő szolgálattal juttatjuk el a rendeléskor megadott szállítási címre.

Kínált árucikket megjelenítő képek általában a tényleges terméket ábrázolják, de esetenként eltérhetnek a valóságtól azaz illusztrációk. Termékleírás az adott márka magyarországi forgalmazója által elérhető katalógusból származnak. A gyártók fenntartják a jogot bármilyen technikai újítás, változtatás bevezetésére előzetes értesítés nélkül is. Ezen észrevételekből származó vevői visszajelzéseket az Üzemeltető továbbítja a gyártó cég felé. Ebből kifolyólag reklamációt nem tudunk elfogadni.

Az oldal frissítésekor, feltöltésekor keletkezett hibákért, műszaki adatok, képek, árak pontatlanságáért felelősséget nem vállalunk. Ezért szíves elnézésüket kérjük. Az Üzemeltető igyekszik legjobb tudása szerint a legpontosabb információkat adni vásárlóinak, érdeklődőinek. Hiba észlelését kérjük, jelezze elérhetőségeink valamelyikén.

  1. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
  • Klíma
  • Gázkazán
  • Elektromos kazán
  • Gázkonvektor
  • Napkollektor
  • Napkollektor rendszer
  • Vízmelegítő
  • Szabályzó
  • Füstgázelvezetés
  • Kiegészítők
  • Szilárdtüzelés
  • Tárolók

A termékek adatlapján vonatkozóan megjelenített árak: listaár, ön ára, akciós ár. Külön feltüntetésre kerülnek a nettó és a fizetendő bruttó árak is. Bruttó árak tartalmazzák a törvényben előírt 27 %-os áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Klíma vásárlásakor előre utalásos fizetési mód esetén díjmenetes szállítás érvényes.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

 

  1. Ügyfélszolgálat, panaszkezelés

A VL Merchants Bt. a vevői igényekre és panaszkezelésre ügyfélszolgálatot tart fent az alábbi elérhetőségeken:

 

Személyesen: Nem lehetséges

Postai úton: 2700 Cegléd, Szekér utca 28.
Email címen: szallitas[kukac]vlmerchants.hu

Ügyfélszolgálat az alábbi szolgáltatásokat adja vevői részére:

Regisztrációk kezelése, megrendelések feldolgozása, szállítás koordinálása, információk nyújtása, panaszok kezelése, akciók és árak kezelése, hírlevél küldése, igény szerinti, a kettes pontban említett feláras szolgáltatások lebonyolítása.

Vásárló a panaszát szóban vagy írásban teheti meg megadott elérhetőségeinken. Az Ügyfélszolgálat a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint megoldja. Ha a vásárló nem ért egyet a panasz megoldásával vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Ügyfélszolgálat a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni. Ennek egy másolatát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a vásárlónak átadni, telefonon leadott panasz esetén pedig legkésőbb a beérkezést követő 30 napon belül az érdemi válasszal együtt megküldeni. E-mailben vagy postai úton tett panaszt a VL Merchants Bt. a beérkezést követő 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni. A vásárló panasz elutasítása esetén Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. A VL Merchants Bt. székhelye szerinti illetékes Békéltető Testület elérhetőségei:

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Telefonszáma: (+36-1) 269-0703
Fax száma: (+36-1) 269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

  1. Rendelési információk

Webáruházunkban a vásárlás regisztráció nélkül és/vagy telefonon is lehetséges. Amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani vagy szeretné tudni hol tart a rendelése praktikus lehet a regisztráció elvégzése. Klíma vásárlásakor a regisztrált vásárlóinknak esetenként külön árengedményt tudunk még biztosítani a feltüntetett árból. Ez irányú részletekért érdeklődjön elérhetőségeinken.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-16 óráig.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

 

Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben és/vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-4 munkanapon belül történik.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

  1. Rendelés menete
  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a virtuális kosárba.
  • Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Kivesz” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a darabszám módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.
  • Megrendelem gomb megnyomása után tud tovább lépni a kosárból.
  • Belépési adatok megadása: Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni.
  • A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció! A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
  • Szállítási és fizetési mód kiválasztása
  • „Tovább” gombra kattintva tud tovább lépni.
  • Számlázási és szállítási adatok, email cím, telefonszám, kapcsolattartó és esetleges egyéb megjegyzések. (Pl.: a készülék, vagy termék színét illetően) megadása után a „Tovább” gombra kattintva jut el a következő a „rendelés megerősítés” oldalra.
  • Az adatok ellenőrzését követően a "Megrendelem" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. Szükség esetén a „vissza” gombra kattintva jut az adatbekérő lapra és ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
  • A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszajelzést kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
  • A beérkezett megrendelését e-mailben és/vagy telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat! Visszaigazolás munkanapokon, a rendelés beérkezésétől számított maximum 3 munkanapon belül sor kerül. 

Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást a megrendelés beérkezéséről, nem tudjuk kézbesíteni. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is.

Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot.
Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Megrendelését telefonon keresztül is leadhatja normál díjas telefonszámunkon. Telefonon történő megrendelés leadása nem jár plusz költséggel.

  1. A megrendelt termék házhoz szállításáról és fizetésének módjáról

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben, ez az úgynevezett utánvét.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére. Bruttó 300 000 Ft azaz háromszáz ezer forint feletti rendelés esetén a fizetési mód csak is előreutalás lehet!

Egyes az „Egyedi termék” jelzővel illetett termék kizárólag a megrendelő egyedi igénye miatt kerül legyártásra vagy beszerzésre. Ezeknél az eseteknél fizetési módként kizárólag előreutalás jöhet szóba. Ezeket a termékeket nem tudja visszamondani a megrendelő!

Termékeinket minden esetben garanciajeggyel és magyar nyelvű használati, kezelési utasítással szállítjuk!

Garancialevelet a csomag tartalmazza (általában a termék oldalán egy kis tasakban található). Garanciajegy pótlására irányuló kérést áruátvétel után 5 napon túl nem áll módunkban elfogadni. A garanciajegy hiánya kizárólag írásban e-mailen keresztül jelenthető felénk! 5 napon túl garanciajegyet csak térítés ellenében tudunk biztosítani.

A számlát elektronikus formában, e-mailben küldjük ki abban az esetben, ha a futárszolgálat visszajelzést küld nekünk a tényleges átvételről. Ez általában az átvételt követő második munkanapon, de legkésőbb az átvételtől számított 14 naptári napon belül szokott megtörténni.

 

  1. Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a DPD Hungária Kft. vagy a Magyar Posta Logisztika kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Csomagküldő kézbesítést nem lehet egy konkrét időpontra (órára) kérni, mert a futár nem csak egy címre szállít. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Előfordul, hogy a futár nem várja meg amíg a csomag tüzetes átvizsgálásra kerül. Ez esetben, ha sérülést vesz észre a terméken az átvételtől számított 24 órán belül jelentse a futárszolgálat felé és a Kazánwebáruház.hu felé azonnal és írásban fényképekkel alátámasztva. A képeknek tartalmazniuk kell a termék sérülését és a csomagoláson fellelhető sérülést is. A futárszolgálat általános szerződési feltételei között világosan le van írva, hogy a futár köteles visszamenni 24 órán belül a jegyzőkönyvet felvenni a sérült termékről.

  • Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

A garancialevelet a csomag tartalmazza (általában a termék oldalán egy kis tasakban található vagy a termék dobozán belül). Garanciajegy pótlására irányuló kérést áruátvétel után 5 napon túl nem áll módunkban elfogadni. A garanciajegy hiánya kizárólag írásban e-mailen keresztül jelenthető felénk! 5 napon túl garanciajegyet csak térítés ellenében tudunk biztosítani. Ha a garanciajegy nincs lepecsételve a 2700 Cegléd, Szekér utca 28 címre kell visszaküldeni postai úton. A borítékba bele kell tenni a rendelési számot is.

FONTOS!!! Ha a Megrendelő az elállási jogával él, kivétel nélkül minden esetben köteles írásban jelezni felénk. Az e-mailben csatolnia kell képeket (legalább 3db-ot) a termékről. Amennyiben a termék nem került felbontásra a dobozról kérjük elkészíteni a 3 db képet különböző oldalról! A termék visszaküldését követően, a telephelyünkre való beérkezés után a terméket tüzetesen átvizsgáljuk. Nem jelzett vagy a fényképeken nem látszódó sérülés esetén (a sérülés mértékétől függően):

  1. a terméket visszaküldjük a megrendelőnek
  2. ha a terméken látszódó sérülés mértéke kicsi a vételár -35% levonása után visszautalásra kerül az összeg

FONTOS!!! A „terméken látszódó sérülés”-be a termék csomagolása is beleszámít. A csomagolás nem megfelelő felnyitása vagy esetleg a csomagolás teljes hiánya a termék vételára – 20-40% levonással jár (attól függően, hogy a sérülés vagy hiányosság mekkora).

 

  1. Házhoz szállítás díjszabása

 

Szállítási díj országosan 0-20 kg-ig

3 990 Ft (bruttó)

Szállítási díj országosan 20-40 kg-ig

4 990 Ft (bruttó)

Szállítási díj országosan 40-60 kg-ig

6 990 Ft (bruttó)

Szállítási díj országosan 60-80 kg-ig

8 990 Ft (bruttó)

Szállítási díj országosan 80-100 kg-ig

11 990 Ft (bruttó)

Szállítási díj országosan 100-tól

13 990 Ft (bruttó)

Az itt feltüntetett díjakból egyes termékeknél szállítási kedvezményt biztosítunk.

 

  1. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Elállási  jogával a vásárló élhet a megrendelés elküldést követően, még mielőtt a terméket átvenné. Ezt elérhetőségeink (email és/vagy telefon) egyikén kérjük jelezni.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani! A szállítási költség újból felszámolásra kerül!

 

  1. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

 

12.1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a VL Merchants Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a VL Merchants Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12.2. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesíthet.


12.3. Jótállás

 

Milyen esetben élhet Ön a jótállásból fakadó jogaival?
Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a VL Merchants Bt. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A jogszabály alapján a jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szakszerviz információk és szerviz címek weboldalunkon a Szerviz menüpont alatt találhatóak.

  1. Elállási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön (magánszemélyként) 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Több termék vásárlásakor az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.
Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

VL Merchants Bt.
Visszaküldési postacím (előzetes egyeztetés szükséges): 2700 Cegléd, Szekér u. 28.
E-mail: iroda[kukac]kazanwebaruhaz.hu, info[kukac]kazanwebaruhaz.hu
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt Elállási nyilatkozatmintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Mi továbbgondoltuk ezt a dolgot és a 14 napos visszavételt meghosszabbítottuk 30 napra, amennyiben a csomag bontatlan! A visszavételi garanciánk csak magánszemélyekre vonatkozik!

 

13.1 Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét (azaz a szállítási költséget, postaköltséget illetve minden szállításhoz kapcsolódó költséget) Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

13.2 Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.

14. Adatkezelési tájékoztató

Lásd: http://www.kazanwebaruhaz.hu/adatvedelmi-nyilatkozat

15. Jogorvoslattal élhet

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

 

16. Szellemi tulajdon

A VL Merchants Bt. által üzemeltetett kazanwebaruhaz.hu oldal szerzői jogvédelem alatt áll. A webáruházban megjelenített szöveget, képet saját személyes használattól eltérő célra kizárólag VL Merchants Bt. előzetes írásbeli engedélye alapján lehet teljesen vagy részben felhasználni, kinyomtatni, tárolni stb.

 

17. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a kazanwebaruhaz.hu általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

 

Érvényes: 2018. május  25.-től

 

www.kazanwebaruhaz.hu/vasarlasifeltetelek

 

 

ZGYwYWY1OD